Sauvakävelyä ja keilausta

Sauvakävely joka tiistai klo 11.00 seurakuntakeskuksen parkkipaikalta. Kahvittelu lenkin päätteeksi Leivarissa.

Huom. 23.4.  (huom. päivä muuttunut) menemme Röykkä Resortin maastoon lenkkeilemään ja makkaranpaistoon. Menemme sinne kimppakyydeillä, kokoontuminen Linnan parkkipaikalla linnan takana klo 11 Yhdistys tarjoaa makkarat. Ilmoittaudu Soilelle, jos tarvitset kyydin.

Unelmien liikuntapäivään Klaukkalan urheilupuistossa 13.5. klo 17.00–19.00 teemalla ”Koko kunta liikkuu"

Keilailusta uusi liikuntaharrastus. Olemme varanneet Bowling Cornerista (Ojakkalantie 2, Nurmijärvi) kaksi keilarataa  joka torstaille klo 10.30-11.30. Yhdellä radalla voi hyvin keilata 2-3 hlöä ja tarvittaessa ratoja varmaan saa lisää. Radan hinta on 18 euroa jakautuen osallistujien kesken ja kenkävuokra on 2 e/hlö. Keilailu on mukava harrastus, toivottavasti meiltä löytyy innokkaita osallistujia.

Hieno ilma lenkkeilylle. Kannattaa tulla mukaan. Joka tiistai klo 11 lähtö Kirkonkylän seurakuntakeskuksen parkkipaikalta. Lenkin pituus ja vauhti kunnon mukaan ja lopuksi mukavaa seurustelua ja kahvittelua Leivarissa.
Lenkkeillen vuoden ympäri.

Muuta liikuntaa

* Ikäkuntoilua OnniTV:ssä arkisin klo 11-13,

Keski-Uudellamaalla antennikanavalla 33 ja

kaapelikanavalla 66.

Tule mukaan tyylikkään liikunnalliseen seuraan!