Kuvia vuoden 2023 tapahtumista.

Vuoden ensimmäisessä kuukausitapaamisessa 12.1.2023 Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen valtuuston ja hallituksen jäsen Kimmo Behm esitteli vuoden alussa aloittaneen hallinnon tehtäviä.
Helmikuun kuukausitapaamisessa 9.2.2023 pelastuspäällikkö Jorma Alho esitteli uutta pelastutoimen organisaatiota ja opasti arkipäivän turvallisuudessa.
Kuukausitapaamisessa 9.3.2023 piirin puheenjohtaja Jorma Niinistö (pöydän päässä) toi piirin terveiset ja kertoi piirin ja liiton tavoitteista edunvalvonnassa sekä vaikuttamisesta eduskuntaehdokkaisiin senioriliiton vaaliteemojen edistämiseksi. Jaakko Julkunen alusti seuraavaassa kuukausitapaamisessa toteutettavaa digiopastusta. Kuukausitapaamisessa pidettiin myös yhdistyksen virallinen kevätkokous
Huhtikuun kuukausitapaamisessa 13.4.2023 Raimo "Spike" Suominen kertoi monipuolisesti aiheesta "nurmijärveläiset talvi- ja jatkosodassa". Esityksen aluksi Spike kertasi toiseen maailmansotaan johtaneita kansainvälisiä tapahtumia.
Toukokuun kuukausitapaamisessa 11.5.2023 piirin varapuheenjohtaja Timo Harju kertoi liiton ylläpitämistä sähköisistä työkaluista.
Kuukausitapaamisessa 11.5.2023 yhdistyksen jäsen Jaakko Julkunen opasti kännykkäsovellusten käytössä.
Kuulausitapaamisessa 14.9. 2023 Nurmijärven kunnan nuorisopäällikkö Katja Günther puhui mielenkiintoisesta aiheesta "Nuorisotutkimuksen näkökulma maailmaan". Aihe herätti keskustelua ja monenlaisia ajatuksia.
Kuukausitapaamisessa 12.10. 2023 Nurmijärven kunnanjohtaja Outi Mäkelä puhui aiheesta "Missä mennään Nurmijärvellä". Saimme kuulla mm. mielenkiintoisia asioita asukasmäärän kasvusta, ikärakenteen muuttumisesta, kunnan taloudesta ja rakentamisesta sekä kunnan hyvinvointipalveluista ja Keusoten sotepalvelujen suunnitelmista.
Marraskuun kuukausitapaamisessa 9.11.2023 pidettiin yhdistyksen syyskokous. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen määräämät asiat, hyväksyttiin liiton hyväksymät ja ennakko-tarkastetut uudet säännöt, joissa muutettiin myös yhdistyksen nimi. Yhdistyksen uusi nimi on Nurmijärven seniorit ry (poistettiin sana 'kansalliset'). Kokouksen jälkeen Senior Shop esitteli tuotteitaan.
Joulukuun kuukausitapaaminen vietettiin 14.12.2023 joululounaan herkkujen äärellä ravintola Pikku Paronissa Rajamäellä.
Nurmijärven kansalliset seniorit katsomassa operettia Iloinen leski Hyvinkäällä 30.3.2023. "Hyvä esitys"
Seniorit vierailivat Kellokosken sairaalamuseossa 20.4.2023. Saimme asiantuntevan katsauksen ja opastuksen Tuusulan museon henkilöiltä. Retken päätteeksi kävimme lounaalla Kinuskillassa
Nurmijärven ja Klaukkalan seniorien retki Malmgårdin kartanoon Loviisaan 31.8.2023. Aateliskartano 1600-luvulta. Kartanoa esitteli itse kreivi Johan Kreutz. Vaikuttavia tarinoita Ruotsi-Suomen historiasta.
Retki upeaan Röykkä Resorttiin (Parantolantie 88, Röykkä) 26.10.2023
Tutustuminen Röykkä Resortin tiloihin, johon meitä opasti ElämysLeidien Kirsi Mäkelä. Kierroksen päätteeksi nautittiin Lettovillassa vohvelit kera hillon ja jäätelön, palanpainikkeena kahvit
Nurmijärven ja Klaukkalan seniorit porukalla Järvenpää-talossa 1.12.2023 nauramassa hauskaa musikaalikomediaa Narinoita vai tositarinoita.
Yhdistyksemme järjesti 8.3.2023 vaalipaneelin Nurmijärven kunnan valtuustosalissa. Paneeliin osallistui nurmijärveläiset kansanedustajaehdokkaat. Tilaisuuden vetäjinä toimivat Seppo Ahonen ja Jorma Niinistö.