Kuukausitapaamiset

(Kuvia edellisvuosien kuukausitapaamisista valikossa Kuva-arkisto)

Kuukausitapaamiset torstaina Nurmijärven seurakuntakeskuksessa klo 13.00. Kahvit klo 12.30 alkaen.

Päivät:

11.4. OmaisOiva koordinaattori Heidi Puumalainen kertoo omaishoidosta.

16.5. Retki Lottamuseoon Tuusulaan, ruokailu siellä.

Kuukausitapaamisen alussa juodaan kahvit ja kysellään kuulumisia. Yleensä tapaamisessa on vierailijan puhe tai esitelmä ja lopuksi arpajaiset tai kilpailu.
Kuukausitapaamisessa 11.1.2024 vuoden nurmijärveläinen Esa-Pekka Luukkola kertoi Nurmjärvellä vaikuttaneista julkisuuden henkilöistä mm. Valkjärven taiteilijayhteisöstä ja lukuisista muista henkiöistä. Monet aika yllättäviäkin nimiä. Lisää E-P:n sadoista tarinoista luettavissa Facebookissa 'Nurmijärven puskaradio'
Kuukausitapaamisessa 8.2.2024 pankinjohtaja Kristiina Tolkki sekä pankin lakimies ja asiakasneuvoja puhuivat edunvalvonnasta, testamentista ja pankin neuvontapalveluista.
Maaliskuun kuukausitapaamisessa 14.3.2024 fysioterapeutit Hannu Boren ja Eeva Arino Nurmijärven Fysioterapia oy:stä kertivat monipuolisesti ja käytännön läheisesti fysioterapiasta ja muista hoidoista sekä kotitalousvähennyksestä hoitoihin liittyen.